Prodacapo expanderar sitt globala partnernätverk

Prodacapo expanderar sitt globala partnernätverk I december 2000 lanserade Prodacapo ett nytt partner program. Resultatet till juni 2001 har blivit flera nya partners samt förstärkta relationer till befintliga partners. "Ett partnerskap med Prodacapo är en win-win situation. Med vår ledande mjukvaru-lösning erbjuder vi lönsamma affärsmöjligheter. Våra partners är etablerade företag med en stark kundbas. De är experter på affärsutveckling och har dokumenterad erfarenhet av att leverera affärsnytta åt företag. Tillsammans kan vi nu leverera mätbar affärsnytta till kunder i fler länder än tidigare", säger Mats Björud, ansvarig för Prodacapos Internationella Division. Till och med juni 2001 har följande ledande företag anslutit sig till Prodacapos partner-program: Australien: ABM Systems Belgien & Luxemburg: Vanenburg Business Systems Colombia: Kaizen Consulting Frankrike: ICME Management Consultants Tyskland: ICME Management Consultants Italien: Brainware, TWG Consulting Schweiz: ICME Management Consultants Singapore/Asien: Cost & Performance Management Consulting Spanien: KD & P Solutions Sverige: Peter Sherman & Co Om Prodacapo Prodacapo AB, med huvudkontor i Stockholm, är idag en av de internationellt ledande leverantörerna av mjukvara för Enterprise Performance Management. Programvaran innehåller moduler för: Balanced Scorecard, Activity Based Management, Process Management och Business Planning. Applikationerna hjälper företag och organisationer att översätta strategi till handling, driva kund- och produktlönsamhet, samt process -orientera och effektivisera. Varje modul är designad att fungera som en fristående lösning eller tillsammans med en eller fler av de andra modulerna, för att möjliggöra den totala lösning som är rätt för varje enskilt företag/ organisations situation. Bland de svenska kunderna finns; Volvo, ABB, Scania, ICA, SEB och Vattenfall. För mer information: Patrick Olsson, Marknadschef, Prodacapo AB Tel: 070 - 698 25 03 Email: patrick.olsson@prodacapo.com www.prodacapo.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/29/20010629BIT00190/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/29/20010629BIT00190/bit0001.pdf