Prodoc bjuder på smakfull video

En mix av nöje, business och teknik! Så kan man bäst beskriva gårdagskvällen på Prodoc. Kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö bjöd in kunder till en provsmakningssession på tre platser - helt simultant.

Lakrits, portvin och sherry testades under ledning av Mats Sköld och känslan av att alla tre kontoren och våra smaklökar smälte samman till ett var påtaglig.

Vi anser att modern videokommunikation är så mycket mer än bara en kamera, burkar och en skärm i ett rum. Tidigare har många uppfattat tekniken som lite krånglig - både att använda och att äga. Prodoc MVS (Managed Video Services) ville igår bevisa motsatsen. Detta ackompanjerat av bl.a. sötlakrits, Scagliette Citron och lakritskola med havssalt.

Vill du veta mer om vad vi erbjuder inom video klicka >>här

För mer information, kontakta:

Mattias Juth
Business Area Manager, Managed Video Services
mjh@prodoc.se

Prodoc är en av Sveriges ledande IT-leverantörer inom informationshantering med fokus på dokumenthantering, informationsflöden och effektiva möten. Prodoc är fristående generalagent för Nashuatec i Sverige, ett varumärke inom Ricoh International B.V, Amstelveen, Nederländerna, som erbjuder världsledande produkter och lösningarinom dokument- och informationshantering. Dessutom är Prodoc partner till Logitech Europe och samarbetar med LifeSize Communications. På våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Nässjö arbetar 130 personer, och vårt återförsäljarnät består av 80 partners över hela landet. Prodoc är leverantörsoberoende och omsatte 2012 ca 320 miljoner kronor. För mer information, besök www.prodoc.se.

Citat

- Mycket tyder på att video har passerat mail som populäraste kommunikationsmedel på företag inom tre år, och vi är glada att våra kunder förstår det och visar intresse för våra videolösningar!
Mattias Juth, Business Area Manager MVS