Prodoc Professional Print certifieras av Ricoh International

Vi kan stolt meddela att Prodoc Professional Print (PPP) nyligen certifierats som Ricoh Mono Cut Sheet Certified Partner och Ricoh Colour Cut-sheet Partner på Ricoh International Professional Print Conference som hölls i Abu Dhabi den 13-14 november 2013.

PPP:s CEO Oktay Cimen mottog de båda certifikaten på plats och Patrick Giordano, Production Print Director på Ricoh International B.V delade ut priset med motiveringen:

"PPP has successfylly met the required standards to be recognized as a Ricoh Colour/Mono Cut-sheet certified Partner. The certification improves a high knowledge of Ricohs Production Print products but also strategic work with solution based consultancy on the Production Print market"

Oktay Cimen, CEO på PPP:

– Vi är glada att vårt aktiva framtidstänk uppmärksammas på en internationell nivå! Vi vill hjälpa våra kunder att inte enbart vara en del av marknadens utveckling utan även i viss mån styra den. Genom att arbeta nära våra kunder kan vi påverka deras utveckling genom flexibla produkter och tjänster.

Prodoc Professional Print var inte den enda som certifierades i dessa två kategorier – det gjorde även Nashua Limited från Sydafrika.

För mer information, kontakta:

Oktay Cimen
VD Prodoc Nässjö
ocn@prodoc.se

Prodoc är en av Sveriges ledande IT-leverantörer inom informationshantering med fokus på dokumenthantering, informationsflöden och effektiva möten. Prodoc är fristående generalagent för Nashuatec i Sverige, ett varumärke inom Ricoh International B.V, Amstelveen, Nederländerna, som erbjuder världsledande produkter och lösningarinom dokument- och informationshantering. Dessutom är Prodoc partner till Logitech Europe och samarbetar med LifeSize Communications. På våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Nässjö arbetar 130 personer, och vårt återförsäljarnät består av 80 partners över hela landet. Prodoc är leverantörsoberoende och omsatte 2012 ca 320 miljoner kronor. För mer information, besök www.prodoc.se.

Taggar:

Citat

Prodoc Professional Print has successfylly met the required standards to be recognized as a Ricoh Colour/Mono Cut-sheet certified Partner. The certification improves a high knowledge of Ricohs Production Print products but also strategic work with solution based consultancy on the Production Print market.
Patrick Giordano, Production Print Director Ricoh International B.V