Prodoc tecknar ramavtal med SKL Kommentus

Report this content

Prodoc har tecknat ett ramavtal med SKL Kommentus Inköpscentral AB gällande kopiatorer, multifunktionella varianter av dessa, enklare scannrar samt skrivare med tillhörande tjänster.

- Vi är stolta över att, som en av fem avtalsparter, ha fått möjligheten att vara leverantör av skrivare, kopiatorer och multifunktionell utrustning till anslutna kommuner i SKL Kommentus ramavtal ”Skrivare & Kopiatorer 2010”, säger Pär Arvidsson, Vice VD på Prodoc.

Genom avtalet får Prodoc en fantastisk möjlighet att fortsätta den redan positiva utveckling man har på den svenska marknaden.

– Det här är ett kvitto på att den stora satsning vi gör är helt rätt, avslutar Pär Arvidsson.

För pressmaterial och högupplösta bilder, besök vårt pressrum: www.cisionwire.se/prodoc

Pär Arvidsson
Vice VD, Prodoc Svenska

pan@prodoc.se

Prodoc är en av Sveriges ledande IT-leverantörer inom informationshantering med fokus på dokumenthantering, informationsflöden och effektiva möten. Prodoc är dessutom fristående generalagent för Nashuatec i Sverige, ett varumärke inom Ricoh-koncernen som erbjuder världsledande produkter och lösningar. På våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Nässjö arbetar 110 personer, och vårt återförsäljarnät består av 80 partners över hela landet. Prodoc är leverantörsoberoende och omsatte 2011 280 miljoner kronor. För mer information, besök www.prodoc.se.