Ny ekonomidirektör på Proffice

Ny ekonomidirektör på Proffice Jan Seljemo har anställts som ny ekonomidirektör på Proffice AB. Han kommer närmast från Buena Vista Home Entertainment AB som är ett helägt dotterbolag till The Walt Disney Company där han arbetat som finansdirektör för bolagets nordiska verksamhet. Proffices nuvarande ekonomidirektör Kim Thomé kommer att övergå till att arbeta tillsammans med Proffices huvudägare Christer Hägglund. För mer information kontakta Hans Uhrus, Informationschef Proffice, tel: 08-787 17 00 eller 073 966 3000. Se även vår hemsida www.proffice.se Proffice är Nordens snabbast växande företag enligt Growth Plus. Vi är verksamma med uthyrning, rekrytering, entreprenadlösningar samt karriär- och utvecklingsprogram. Proffice har över 5 000 anställda och finns på nästan 50 orter i Danmark, Finland, Norge och Sverige. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/11/20000111BIT00260/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/11/20000111BIT00260/bit0002.pdf