Proffice anställer Britt Skau som Chef för Region Mitt

Proffice anställer Britt Skau som Chef för Region Mitt Proffice anställer Britt Skau, bitr. Länsarbetsdirektör, för Region Mitt. Britt Skau kommer att arbeta från kontoret i Norrköping och ansvarar för närmare ett 10-tal kontor och ca 1000 anställda i regionen. - Det är väldigt roligt att få en så kompetent och färgstark person som Britt Skau till Proffice, säger Niclas Handfast VD Proffice Sverige AB. Regionen är på stark tillväxt och Britt har en gedigen erfarenhet från Länsarbetsnämnden som kommer att passa Proffice. - Eva Jaldeland som är chef för Region Mitt går vidare till nya arbetsuppgifter inom Proffice koncernen. För mer information kontakta Niclas Handfast, VD Proffice Sverige AB, tel.: 08 787 17 00 Hans Uhrus, Informationschef Proffice, tel.: 08 787 17 00 eller 073 966 3000. Se även vår hemsida www.proffice.se Proffice är Nordens snabbast växande företag enligt Growth Plus. Vi är verksamma med uthyrning, rekrytering, entreprenadlösningar samt karriär- och utvecklingsprogram. Proffice har över 6 000 anställda och finns på över 50 orter i Danmark, Finland, Norge och Sverige. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/19/20000619BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/19/20000619BIT00960/bit0002.pdf