Proffice delar ut tidningen Stockholm News

Proffice delar ut tidningen Stockholm News Proffice har tecknat ett treårigt avtal med nystartade Stockholm News om utdelning av tidningen. Ett hundratal Profficeanställda tidningsutdelare kommer att dela ut gratistidningen i Stockholms innerstad på eftermiddagarna med början under tredje kvartalet i år. För mer information kontakta Hans Uhrus, Informationschef Proffice, tel: 08-787 17 00 eller 073 966 3000. Se även vår hemsida www.proffice.se Proffice är Nordens snabbast växande företag enligt Growth Plus. Vi är verksamma med uthyrning, rekrytering, entreprenadlösningar samt karriär- och utvecklingsprogram. Proffice har över 6 000 anställda och finns på 50 orter i Danmark, Finland, Norge och Sverige. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/06/20000406BIT00470/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/06/20000406BIT00470/bit0002.pdf