Proffice förvärvar Executive Office

Proffice förvärvar Executive Office Genom förvärvet av Executive Office stärker Proffice sin ställning inom management support. Executive Office är verksamma främst inom uthyrning och rekrytering av VD- sekreterare/assistenter. - Vi har sedan starten 1987 anställt och hyrt ut välutbildade, språkkunniga och kompetenta VD-sekreterare/ assistenter och rutinerade receptionister/telefonister med minst ett främmande språk samt administrativ personal med gedigen datakunskap säger Executive Offices VD Christina Murray. - Genom att nu ingå i Proffice som delar våra värderingar och inriktning kommer vi att stärka den framtida tillväxten och underlätta den fortsatta tillväxten och behoven av att finna kompetent personal, fortsätter Christina Murray som är mycket glad åt att nu få verka inom Proffice. För mer information kontakta Jan Seljemo, Ekonomidirektör Proffice, tel: 08 787 18 00 eller 073 966 8909. Christina Murray, VD Executive Office, tel: 08 20 65 50. Se även vår hemsida www.proffice.se Proffice är Nordens snabbast växande företag enligt Growth Plus. Vi är verksamma med uthyrning, rekrytering, entreprenadlösningar samt karriär- och utvecklingsprogram. Proffice har över 6 000 anställda och finns på över 55 orter i Danmark, Finland, Norge och Sverige. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/07/04/20000704BIT00350/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/07/04/20000704BIT00350/bit0002.pdf