Proffice öppnar kontor i Nyköping

Proffice öppnar kontor i Nyköping - 60-talet nyanställningar att vänta För att möta den kraftigt ökade efterfrågan av Proffice breda tjänsteutbud öppnas nu ytterligare ett kontor, denna gång i Nyköping. Etableringen är en fortsättning på Proffice strategi att stärka sin ställning i området. - Vi har sedan flera år tillbaka verksamhet i Nyköping med omnejd, säger Tommy Svensson, Platschef för Proffice i Östergötland, som ansvarar för etableringen i Nyköping. Nu tar vi steget fullt ut och öppnar kontor i centrala Nyköping. Tidigare har verksamheten i Nyköping med omnejd samordnats från regionkontoret i Norrköping. - Vi noterar en kraftigt ökad efterfrågan på samtliga våra tjänster i Nyköpingsområdet och vi räknar med att vi kommer att vara minst 60 personer inom ett år, fortsätter Tommy Svensson. Det kommer att gå fort att få verksamheten på plats då vi redan känner marknaden väl och har både konsulter, konsultchefer och rekryterare som jobbat i området en längre tid. För mer information kontakta Hans Uhrus, Informationschef Proffice, tel: 08-787 17 00 eller 073 966 3000. Tommy Svensson, Platschef i Östergötland, tel: 011-18 01 01 eller 073 966 51 10 Se även vår hemsida www.proffice.se Proffice är Nordens snabbast växande företag enligt Growth Plus. Vi är verksamma med uthyrning, rekrytering, entreprenadlösningar samt karriär- och utvecklingsprogram. Proffice har över 6 000 anställda och finns på över 50 orter i Danmark, Finland, Norge och Sverige. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/08/20000608BIT00870/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/08/20000608BIT00870/bit0002.pdf