Proffsmagasinet lanserar nytt sortiment inom infästning

Report this content

I början av april lanserar Proffsmagasinet 16 000 nya produkter inom infästning från flera välkända varumärken som bland annat Joma, MFT, Senco, Grabber, Gunnebo, Heco, Rapid, Camo, Jetting Screws och Fischer.

Proffsmagasinet utvecklar kontinuerligt sitt sortiment med fokus på medvetna hantverkare och hemmafixare. Lanseringen av över 70 nya varumärken och 16 000 nya produkter inom infästning bygger på önskemål från kunderna.

I och med lansering av det nya produktsortimentet erbjuder Proffsmagasinet 60 000 produkter inom verktyg, mätinstrument, arbetsplats, skydd, tillbehör, förbrukning, trädgård, el och VVS genom e-handel.

– Att lansera infästningsprodukter känns som ett naturligt nästa steg. Det är absolut nödvändigt för många av våra kunder att ha tillgång till ett högkvalitativt och komplett sortiment av infästningsprodukter, säger Proffsmagasinets VD Mikko Ollinen.

Proffsmagasinet lanserar infstning

info@proffsmagasinet.se

Om Proffsmagasinet

Proffsmagasinet är en renodlad e-handel som omsätter ca 500 miljoner kronor med verksamhet i Sverige samt i Norge och Finland under varumärket Staypro. Med 60 000 produkter i sortimentet – noga utvalda från de bästa varumärkena – erbjuder Proffsmagasinet kvalitetsprodukter med snabba leveranser.

Proffsmagasinet tillhandahåller produkter utvalda för medvetna hantverkare och hemmafixare, det vill säga allt som kan behövas inom kategorierna verktyg, laser- och mätinstrument, arbetsplats och verkstad, kläder, skydd, tillbehör och förbrukning, trädgård, el och VVS. Det heltäckande sortimentet i kombination med kompetent kundservice gör Proffsmagasinet till en självklar partner för alla medvetna hantverkare och hemmafixare.

Taggar:

I början av april lanserar Proffsmagasinet 16 000 nya produkter inom infästning

Citat

Att lansera infästningsprodukter känns som ett naturligt nästa steg. Det är absolut nödvändigt för många av våra kunder att ha tillgång till ett högkvalitativt och komplett sortiment av infästningsprodukter.
Proffsmagasinets VD Mikko Ollinen