Profillagret.se - nordens största webbshop med tekniska gummiprofiler och produkter !

Report this content

På endast 3 år, har det lyckats Profillagret at lagerföra nordens största sortiment av allt ifrån gummiprofiler och tätninglister, till rörpluggar och plastridåer, och det slutar inte här. Företaget fortsätter att växa, med hastig fart och expanderar nu till Sverige.

Profillagret är ett danskt grossist företag som skapades i 2014, som endast har koncentrerat sig om den danska marknad. Profillagret.se är den senaste nykomling, och blev lancerad 1.juli 2016, för att kunna expediera deras många svenska kunder som önskade möjligheten för att handla varor till samma låga pris.

Det har lyckats Profillagret at kunna erbjuda sina kunder låga priser med snabb leverans i hela norden, eftersom Profillagret har valt att inte använda sig av mellanhänder, och även har alla varor på lager.

Behöver du hjälp till att hitta rätt vara eller storlek?

Profillagret har över 10 års erfarenhet med både försäljning och tillverkning av gummiprofiler, därför kan du vara säker på att du får en exeptionell service, med väldigt stor kunskap.  Profillagret är en av de få, som kan producera speciella profiler i TPE i små mängder, och behöver inte annat än en ritning eller en del av den gamla profilen, för att kunna tillverka en kopia.
Som att detta inte var nog, har Profillagret även expanderat deras kundtjänst, och har nu både danska och svenska medarbetare , och deras svartid på ärenden skickat via mejl, är under en dag.

Dessutom är det hos Profillagret.se, möjligt att beställa varuprov om du är osäker på vilken vara som passar bäst till ditt behov.

Köp endast det du behöver - spara både tid och pengar!

Varför köpa mer än du behöver? Nästan alla varor hos Profillagret kan köpas antingen styckvis eller metervis , så att deras kunder slipper köpa mer än efter behov, detta är både smidigt och miljövänligt.

Önskar du att köpa större mängder, eller starta ett handelsavtal så ger Profillagret dig även möjlighet för rabatter, beroende på mängden. Ring eller skriv til Profillagret, för ytterligare information.

Speciella profiler - omöjligt att skaffa?

Om du inte hittar det du letar efter på hemsidan, är du välkommen till att kontakta Profillagret både pr mejl och telefon, så får du den hjälp du behöver. Profillagret samarbetar med många olika grossister och fabriker i hela världen, och därför är det möjligt att skaffa många olika slags profiler. Profillagret ökar sitt sortiment löpande – så att de i fortsättningen är nordens största förhandlare av gummiprofiler.