Advanced Stabilizing Technologies Group - ProHearings Video

Report this content

Advanced Stabilizing Technologies Groups CEO Carsten Drachman gästade ProHearings 191129 och gav en investerarpresentation.

OM ASTG
ASTG är ett socialt och miljömedvetet företag som fokuserar på att bli en ledande leverantör av tillförlitlig teknik, produkter och lösningar för säkerhet, positionering och stabilisering. Det värde vi erbjuder våra kunder är kundanpassade högteknologiska lösningar som är tillförlitliga och stabila. Du kan lita på att våra lösningar alltid fungerar oavsett hur svåra förhållanden är. Kort sagt, vi ger stabilitet i ditt arbete. Företaget har sitt huvudkontor i Sverige och har lång erfarenhet inom lösningar för maritima satellitantenner och tröghetssensorsystem för rörelseavkänning.Vi har idag två huvudsakliga verksamheter; C2Sat för maritima satellitantenner och AIMS för tröghetssensorsystem. Vi verkar globalt och når våra kunder både direkt och genom ett nätverk av återförsäljare. Våra produkter och lösningar riktar sig till myndigheter och militära kunder, såväl som kommersiella kunder inom branscher för robotik och självkörande fordon. Sedan 2014 är vi ett börsnoterat företag på Nordic MTF-börsen i Sverige.

Länkar:
ASTG@ProHearings 191129. Investerarpresentation. ProHearings Video: https://youtu.be/67cGXSYrZyk
ASTG emissionsprospekt: https://investor.astg.se/media/202584/astg_prospekt_28nov19.pdf

Advanced Stabilizing Technologies Group
CEO: Carsten Drachman
www.astg.se
Börsvärde 84 msek, före emission.

ProHearings
www.prohearings.com