• ProHearings/

H&D Wireless: Full gas mot break even                                ProHearings investerarpresentation:    https://youtu.be/xRuksXkbNMA

Report this content

H&D Wireless VD Pär Bergsten gästade ProHearings 2023-03-30 och gav en investerarpresentation.

Om H&D Wireless
H&D Wireless Sweden Holding är ett IoT teknikbolag som möjliggör digitalisering av Svensk och Europeisk industri. Bolaget utvecklar utrustning för uppkoppling, positionering och övervakning. Tekniken baseras på realtidslokaliseringsystem (RTLS), Artificiell Intelligence (AI) samt radiokommunikation och används huvudsakligen inom Industrin för att identifiera flaskhalsar och hjälpa kunden att effektiviera sin fabrik.  Bolaget erbjuder både molntjänster (SaaS) samt teknologiförsäljning i form av hårdvara med mjukvara som WiFi- och Bluetooth moduler som integreras i kundens befintliga produkter. Störst verksamhet återfinns runtom den nordiska marknaden. Bolaget grundades under 2009 och har sitt huvudkontor i Kista

Länkar:
H&D WIRELESS@ProHearings 2023-03-30. Investerarpresentation. ProHearings Video:

H&D WIRELESS SENASTE KVARTALSRAPPORT:
HTTPS://L.CDN.BEQUOTED.COM/1/DELARSRAPPORT-KVARTAL-4-2022-SAMT-BOKSLUTSKOMMUNIKE-2022-101830/2022-Q4-HDW-HOLDING-FINAL.PDF

ProHearings för
H&D WIRELESS