Inbjudan till presentation av Projektengagemangs Q1-rapport 2020

Report this content

Teknik- och arkitektkoncernen Projektengagemang Sweden AB (publ) offentliggör delårsrapporten för det första kvartalet 2020 tisdagen den 19 maj.

Klockan 09:00 samma dag hålls en webbsänd telefonkonferens där VD och Koncernchef Per-Arne Gustavsson tillsammans med Finansdirektör Peter Sandberg presenterar rapporten. Presentationen hålls på svenska och går att följa både på webben och via telefon.

Länk till webbsändning:

Telefonnummer till telefonkonferensen:
SE: +46 850 558 374
UK: +44 333 3009 271

Presentationsmaterialet kommer även att finnas tillgängligt på Projektengagemangs hemsida cirka en timme innan telefonkonferensen börjar: https://projektengagemang.se/ir/finansiella-rapporter

För mer information, vänligen kontakta:
Arvid Linder, Kommunikationschef
E-post: arvid.linder@pe.se

Om PE
PE är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom teknik och arkitektur. Som samhällsbyggare skapar vi innovativa och hållbara lösningar som formar utvecklingen av städer, infrastruktur och industri. Vi finns representerade i hela landet och under 2019 omsatte vi drygt 1,3 miljarder kronor. PE grundades 2006 och är noterat på Nasdaq Stockholm. Läs mer på www.pe.se.