Inbjudan till presentationen av Projektengagemangs Q3-rapport 2019

Teknik- och arkitektkoncernen Projektengagemang kommer att offentliggöra delårsrapporten för det tredje kvartalet 2019 fredagen den 8 november.

Klockan 09:00 samma dag hålls en webbsänd telefonkonferens där tillförordnad VD och Koncernchef Per-Arne Gustavsson tillsammans med Finansdirektör Peter Sandberg presenterar rapporten. Presentationen genomförs på engelska och går att följa både på webben och via telefon.

Länk till webbsändning:

Telefonnummer till telefonkonferensen:
SE: +46 850 558 368
UK: +44 333 300 9032

Presentationsmaterialet kommer även att finnas tillgängligt på Projektengagemangs hemsida cirka en timme innan telefonkonferensen börjar:

För ytterligare information besök bolagets hemsida www.pe.se eller kontakta:
Krister Lindgren, IR-chef
E-post: krister.lindgren@pe.se

Arvid Linder, Kommunikationschef
E-post: arvid.linder@pe.se

PE är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom teknik och arkitektur. Som samhällsbyggare skapar vi innovativa och hållbara lösningar som formar utvecklingen av städer, infrastruktur och industri. Vi finns representerade i hela landet och under 2018 omsatte vi drygt 1,2 miljarder kronor. PE grundades 2006 och är noterade på Nasdaq Stockholm. Läs mer på www.pe.se.