Ewa-Lena Spåre ny försäljningschef på Nerikes Allehanda

Ewa-Lena Spåre är ny försäljningschef på Nerikes Allehanda. Ewa-Lena har arbetat med försäljning på NA under en lång tid, de senaste åren som säljledare.

Ewa-Lena Spåre tillträder sin tjänst omgående och efterträder Magnus Lovang som lämnade företaget för en annan tjänst vid månadsskiftet.

- Det känns mycket bra att en av våra egna medarbetare kan fortsätta att leda och utveckla det viktiga försäljningsarbetet framåt. Ewa-Lena har gedigen erfarenhet och stor kunskap om vår marknad, säger Ulf Johansson, tidningschef NA.

- Det här är en naturlig utveckling för mig, det känns både riktigt och lockande. Jag ser fram emot att vässa NA:s försäljningsarbete och våra kundrelationer ytterligare, säger Ewa-Lena Spåre, från och med i dag ny försäljningschef NA.

För mer information:
Ulf Johansson, tidningschef Nerikes Allehanda, 019-155107

NA och na.se är ledande mediekanaler i Örebroregionen. Totalt läser mer än 150 000 personer tidningen varje dag och na.se har 120 000 unika besökare varje vecka. NA ingår tillsammans med 13 andra lokaltidningar och verksamheter inom distribution och digital kommunikation i Mediebolaget Promedia i Mellansverige AB.

Promedia ingår i Stampen-gruppen, en snabbt växande mediekoncern som idag är en av Sveriges största ägare av dagstidningar. I Stampen-gruppen ingår också digitala medier, tryckerier, distributionsbolag och gratistidningar. Stampen omsätter över 5 miljarder kronor. www.stampen.com