PromikBook lanserar app

Report this content

PromikBook har lanserat en ny app som möjliggör skapandet av fakturor, tillägg av artiklar samt listning av fakturor. Appen gör nu att PromikBooks användare kan verka helt mobilt. Inom kort lanseras även möjligheten att lägga in inkommande fakturor, attestera fakturor samt att lägga in fakturor för betalning.

För PromikBook innebär detta att bolaget nu ännu tydligare kan positionera sig som ett digitalt och molnbaserat bolag. Med det ökande användandet av appar så ser bolaget denna lansering som en ytterst viktig arena att ligga i framkant på, då detta även ökar det totala antalet användare för bolaget.

Appen finns tillgänglig kostnadsfritt för Android och iPhone.

För ytterligare information kontakta:

411 04  Göteborg

Taggar: