Det stora slaget: Logomatta vs standard entrematta?

Standard entrematta, logomatta eller röda VIP matta? Hur väljer man rätt lösning? C2Safety i Uppsala berättar varför de valt logomattor istället för standard entremattor som lösning.

Se även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/2010/10/logmatta-vs-standard-entrematta/

Standard entremattor, logomattor eller röda VIP mattor - hur väljer man rätt lösning från början?

Viktigt att välja en entrematta lösning som går mer i linje av verksamhetens affärsidé.

Karin Berg från C2Safety menar också att det inte bara att välja vilken entrematta och mattservice leverantör som helst. C2Safety som startades år 2000 hade ingen mattservice vid den tidpunkten. Företaget har idag valt logomattor som entrematta lösning eftersom det går mer i linje av deras affärsidé enligt Karin. Eftersom logomattan skall hållas snygg och fräsch anlitades proQure för att tillhandahålla mattservice. Snabb och bra service samt prisvärd lösning var anledningarna till varför proQure valdes som C2Safetys samarbetspartner.

Standard Entremattor är en effektiv lösning och det passar mer eller mindre i neutrala miljöer. Men vill man skapa en starkare profilering som går i linje med verksamhetens affärsidé och locka mer kunder genom en snyggare entré är logomatta rätt lösning.

Se även nyheter på ProQure |http://www.proqure.se/2010/10/logmatta-vs-standard-entrematta/.