Dubblerad omsättning jämfört med 2010

proQure | Entremattor & Mattservice. Ett viktigt steg för ökad hållbarhet. Avgaser utan svavel, kolväten och partiklar.

Läs även inlägg på ProQure | Dubblerad omsättning jämfört med 2010

Våra transparenta priser ger konkurrensfördelar.

Mattförsäljningen fortsätter att gå bra.

Redan i november 2011 stod det klart att proQure kommer att överträffa ett antal prognoser. Prognosen om att vi skulle dubblera 2010 års omsättning är passerad sedan länge. Våra resultatmål har också överträffats.

Vi kan se tillbaka på ett mycket framgångsrikt år för proQure. Våra produkter och tjänster har varit mycket uppskattade och vi har tagit chansen att både expandera och utveckla vårt utbud. Den största delen av intäkterna kommer fortfarande från mattservice, men även försäljningen av logomattor samt interiör- och gångmattor har fortsatt gått bra.

Det är tydligt att företag och organisationer satsar på investeringar i estetisk och ergonomisk arbetsmiljö. En personalstyrka som trivs på arbetet gör ju ett bra jobb. Intressant är också att det är många företag och organisationer som uppskattar våra transparenta priser och vårt sätt att presentera totalkostnaden för en produkt eller tjänst.

Under 2012 kommer vi fortsätta arbeta för att utveckla våra produkter och tjänster med kundnöjdheten i fokus.

2011-12-13

Läs även inlägg på ProQure | Dubblerad omsättning jämfört med 2010

OM PROQURE

proQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av allra högsta kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.