E-communities - effektiva kommunikationskanaler

Det gäller att nå ut till sin publik på det mest optimala sättet. Därför behövs det en effektiv mediakanal för att möjliggöra detta. I dagens IT samhälle med oändliga möjligheter är det därför viktigt att hänga med vad som är rätt & hett. ProQure är den första i entremattor branschen att nyttja Twitter, blogg community som Wordpress & Facebook. ___________________

De nya kommunikationskanaler ger möjlighet för verksamheter idag att nå ut till sin publik snabbt och effektivt. För oss på proQure är det ett sätt att ständigt vara tillgänglig för kunder och omvärlden när som helst, var som helst. Vi twittrar, bloggar & fejsbokar - allt detta för att kunna informera, stödja och få dialog med våra kunder och andra intressenter. Att vara transparent i vårt sätt att kommunicera har blivit ännu viktigare i dagens IT samhälle. Därför förstärker vi vår affärsidé genom att vara trendsättare i entrémattor branschen och ligga ett steg före våra konkurrenter. ___________________