Entremattor och mattservice - en guldgruva?

ProQure | Entremattor & Mattservice. Företaget bekymrar sig inte när du tar dina steg på deras entremattor. Tvärtom! Entremattorna välkomnar dig in i lokalen.

I ProQures senaste insats har företaget förbättrat sin hemsida & har även utökat sin produktportfölj.

Se även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/2010/10/entremattor-en-guldgruva/

ProQure bekymrar sig inte när du tar dina steg på deras entremattor.

ProQure fortsätter att utveckla. Företaget har nyligen gjort nya satsningar.

Företaget förbättrade sin hemsida där man enkelt kan göra beställning samt se en transparent pris för proQures produkter och tjänster - vilket är unikt i den traditionella entrématta & mattservice branschen. ProQure har även utökat sin produktportfölj för att ge en komplett lösning till sina kunder. Förutom hög kvalitativa standard entrémattor, logomattor, & röda VIP mattor erbjuder företaget även ergonomiska arbetsplatsmattor, slitstarka gångmattor och skrapmattor i gummi & kokosfiber som är känd för dess smutsavvisande egenskaper.

ProQure ändrar och påverkar tydligt mattbranschen. "Vi har kontinuerligt stärkt vår marknadsposition. Det känns som om att vara David bland några Goliat.", skriver bolaget i ett pressmeddelande.

Företaget har sitt huvudkontor i Malmö med ett brett distributionsnätverk i hela landet och även i Köpenhamn, Danmark. Företagets vision är att vara de skandinaviska kundernas självklara val för sina behov av entrémattor samt mattservice, och med framtida planer att expandera utanför Skandinavien.

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Besök gärna vår hemsida:  www.proqure.se