Höstens försäljning började stark

ProQure | Entremattor & Mattservice. Oktober månadens orderlyft handlade om standard entremattor, röda VIP mattor & gångmattor.
ProQure byter till högre växel inför vintern..

Läs även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/2010/11/hosten-stark-forsaljning-entremattor/.

Oktober månadens höga efterfråga handlar om standard entremattor, röda entremattor och gångmattor.

Försäljningen har två-dubblats jämfört med samma period föregående år.

Det bådar gott. Oktober månadens försäljningsiffror visar dubbelt så mycket mer än samma period föregående år. ProQure kör i en väg av stabil tillväxt och med utsikt av en starkare efterfråga. Under oktober var lösningar som standard entremattor, röda entrémattor och gångmattor varit det mest efterfrågade.

Prognosen visar att efterfrågan kommer fortsätta växa i större takt under november månaden. "Det har varit ganska torrt och milt väder i oktober. November månadens väder brukar vara blötare enligt SMHIs statistik." berättar Ryan Eriksson på ProQure.

Orderlyft ger bra signaler för ProQure och företaget byter därför till högre växel inför kommande vintern.