Kreativitet och kvalitet på röda mattan

ProQure | Entremattor & Mattservice. ProQure sponsrar trendsättande event. Stärker företagets varumärke.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/05/kreativitet-och-kvalitet-pa-roda-mattan/

ProQure sponsrar trendsättande event.

Stärker företagets varumärke.

Den 12 maj 2011 visades sommarens modetrender upp under ett event i kvarteren kring Lilla Torg i Malmö. Modevisningar blandades med det senaste inom frisyr- och makeuptrender. Modedesigners och modebutiker syntes sida vid sida med nyskapande frisörer och makeup-artister. Allt som allt var det mycket välbesökta eventet ett spännande inslag i den dynamiska stadsdelen Lilla Torg i Malmö.

ProQure har som målsättning att stödja kreativitet och innovation. Samtidigt letar vi alltid efter möjligheter att öka synligheten för, och kännedomen, om vår innovativa VIP-service. Modebranschen är definitivt en bransch där kreativitet och skaparglädje är i fokus. Därför valde vi att sponsra eventet i Malmö med VIP-service i form av vår röda VIP-matta proQure proLuxury Red. Med de tillhörande mässingstolparna är proLuxury en riktig galamatta som passar alla tänkbara exklusiva och festliga tillställningar. VIP-mattan finns till försäljning och kan också hyras för enstaka tillfällen.

Sponsringen av modeeventet i Malmö är ett led i att stärka proQures varumärke och att vidga företagets nätverk. Vi kommer ständigt fortsätta engagera oss i events av olika slag.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/05/kreativitet-och-kvalitet-pa-roda-mattan/