Mattor intar bostadsrättsföreningar - satsning på elegantare entré

Det nya året på ett antal bostadsrättsföreningar inleds med att skapa ett välkomnande & elegantare entré genom att satsa & investera på nödvändiga tjänster som entremattor & mattservice. ___________________

För att välkomna det nya året fick ett antal bostadsrätssföreningar entrélyft. Bort med de gamla entremattorna - in med nya skrapmattor tillsammans med fräschare torkmattor, en optimal entrémattor lösning. Styrelsen på BRF Örehus som förvaltas av Lifra t ex haft i sitt årsplan att fräscha upp entrén. I detta har föreningen bestämt sig att måla om väggarna, få nya brevlådor och få moderna entrémattor med tillhörande service. Vi på ProQure är oerhört glada att de valt oss som deras samarbetspartner inom entremattor & mattservice. Många investerar för att skapa en behagligare och välkomnande entré för föreningens medlemmar. ProQure ser därmed en positiv trend . Behov & efterfrågan för entremattor & mattserice från olika BRF lär öka för 2010. Se även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/lar-kanna-oss/nyheter/. ___________________