Ökad efterfrågan första kvartalet 2011

ProQure | Entrémattor & Mattservice. ProQure växer och ökar kundstocken. Många befintliga kunder rekommenderar ProQure.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/05/okad-efterfragan-forsta-kvartalet-2011/

ProQure växer och ökar kundstocken.

Många befintliga kunder rekommenderar ProQure.

Under första kvartalet 2011 har proQure stadigt förbättrat sin marknadsposition i branschen för entrémattor och mattservice. Tillsammans med en ökad tillväxt skapar det grund för en fortsatt god utveckling under året.

Bland det första kvartalets positiva siffror märks ett ökat antal kunder jämfört med 2010. Ökningen jämfört med motsvarande period 2010 är 55 procent. Intressant och glädjande är också att många av våra befintliga kunder rekommenderar ProQure till andra närstående bolag samt samarbetspartner. Detta kan vi se genom att vi följer upp hur potentiella kunder hittar till oss.

Med ett gott resultat hittills under året har vi en god grund att stå på. Under 2011 kommer vi att fortsätta våra insatser för att ständigt förbättra kommunikation och kundservice. Ambitionen är alltid att vår kommunikation med befintliga respektive potentiella kunder ska vara personlig och professionell.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/05/okad-efterfragan-forsta-kvartalet-2011/