ProQure lanserar ny uppfräschad webbplats

ProQure | Entremattor & Mattservice. En förbättrad webbplats gör proQure redo för en ny rekordsäsong. Förberedelse inför utlandsetablering.

Läs även inlägg på ProQure | proQure lanserar ny uppfräschad webbplats

En förbättrad webbplats gör proQure redo för en ny rekordsäsong.

Förberedelse inför utlandsetablering.

Vi på proQure arbetar ständigt för att erbjuda våra befintliga och potentiella kunder den bästa servicen. En del i vår service är rak och enkel kommunikation med kunden i fokus. För att förbättra vår kommunikation på nätet lanserade vi därför i slutet av augusti en uppfräschad webbplats med tydligare ingångar och ett snyggare gränssnitt. Det är vi själva som har tagit fram idéerna för utformningen, men för själva produktionen har vi tagit hjälp av webbyrån Style-IT Media.

I arbetet med den nya webbplatsen har vi på proQure tagit ett nytt grepp kring hur vi presenterar vårt företag och våra produkter. Sidorna har gjorts mer kundvänliga med ett snyggare och mer modernt gränssnitt. Dessutom har vi inlemmat funktioner för delning av information på sociala nätverk såsom Facebook och Twitter. Vi tror nämligen att kunder som rekommenderar oss till vänner och bekanta är en utmärkt marknadsföringskanal.

En ny funktion på webbplatsen är vår mattshop. Här har vi satsat mycket kraft på att presentera våra produkter och tjänster på ett tydligare sätt, samtidigt som vi har gjort det enklare för kunden att beställa. Genom dessa faktorer räknar vi med en större kundnytta samt fler avslut för proQure.

Kostnads-, miljö-, och servicemedvetna kunder kommer till oss på proQure för att få mattservice av allra högsta kvalitet. Vi är stolta över vår service och den framgång vi har åstadkommit under den senaste tiden. Samtidigt siktar vi hela tiden framåt. Den nya webbplatsen ska därför inte bara ses som en förbättrad service för våra befintliga och potentiella kunder i Sverige. Webbplatsen är också ett steg i våra förberedelser för en marknadsetablering utanför Skandinavien.

2011-09-01

Läs även inlägg på ProQure | proQure lanserar ny uppfräschad webbplats

Välj bland våra olika lösningar:
Standard entrémattor
Logomattor