proQure samarbetar med professionell fotograf

ProQure | Entremattor & Mattservice. Personligare bilder för tydligare kommunikation. Bättre fokus på proQures kärnvärden.

Läs även inlägg på ProQure | proQure samarbetar med professionell fotograf

Personligare bilder för tydligare kommunikation.

Bättre fokus på proQures kärnvärden.

Färg och form är viktigt för oss på proQure, inte bara när det handlar om våra mattor, utan även när det gäller att förmedla vår företagssjäl och våra kärnvärden på nätet och i tryckt material. För att ge vår grafiska profil och visuella framtoning ett lyft tog vi under sommaren 2011 hjälp av den mycket duktige fotografen Jonathan Sundqvist

Jonathan har tagit en mängd innovativa, professionella och personliga bilder som vi kommer att använda på hemsidan och i företagspresentationer samt i broschyrer och annat marknadsföringsmaterial för att stärka proQures image. Dessutom har Jonathan på ett föredömligt sätt uppdaterat vår portfolio gällande mattbilder. Bilder av idylliska skånska miljöer med vacker naturlig ljusättning blandas med kundbilder av olika slag.

Vår kontakt med Jonathan togs via sociala medier såsom Twitter och LinkedIn. Vi på proQure använder sociala medier i stor utsträckning för att bygga ett kontaktnät och det är glädjande att vi återigen har träffat rätt genom rekommendationer från kollegor och samarbetspartner.

2011-07-04

Läs även inlägg på ProQure | proQure samarbetar med professionell fotograf

Välj bland våra olika lösningar:
Standard entrémattor
Logomattor