ProQure.se i ständig utveckling och förbättring

ProQure | Entremattor & Mattservice. I takt med företagets framgång förbättrar proQure sin hemsida - detta som ett led i verksamhetens mål att vara branschens föregångare.

Läs även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/2010/12/proqure-i-utveckling-och-forbattring/

I takt med företagets framgång förbättrar proQure även sin web närvaro.

ProQures har också som mål att vara branschens föregångare.

Tack vara en snygg, interaktiv och användarvänlig hemsida och interface har ProQure fått branschens uppmärksamhet samt positiv respons från både besökare, nuvarande kunder och även proQures nätverk i olika sociala media. Tidigt i företagets strategiplanering har proQures ledning varit tydligt med att inkorporera verksamhets mål med den totala branding och utformning av hemsidan.

Hemsidan har nyligen översatts på engelska och danska. ProQure vill kommunicera mera i den digitala världen. Med hjälp av Unik Grafik, en webbyrå baserad i Malmö, har man tagit fram optimerade sidor skräddarsydd till hemsidans design. Kunderna interagerar mer med proQure genom att de enkelt kan skicka en beställning utan massa krångel. Tillsammans med Formwork har skapandet av denna funktion möjliggjort mer strömlinjeformaterat orderprocess vilket ledde till snabbare kundrespons och bättre kundservice.

En av ProQures drivkraft är att vara pionjär i sin entremattor & mattservice branschen. "Vi skall driva utvecklingen och skapa innovation i vår bransch. Detta är ommöjligt om man bara följer andras fotsteg." avslutar proQures ledning.