proQure växer och flyttar till större lokaler

ProQure | Entremattor & Mattservice. Mer plats för tillväxt och expansion. Med en bättre arbetsmilö kan proQure fortsätta utvecklas.

Läs även inlägg på ProQure | proQure växer och flyttar till större lokaler.

Mer plats för tillväxt och expansion.

Med en bättre arbetsmiljö kan proQure fortsätta utvecklas.

ProQure är inne i en expansionsfas. Våra kunder visar stor uppskattning för våra tjänster och produkter inom mattservice. Dessutom tillkommer hela tiden nya kunder som inspireras av proQures helhetstänkande inom mattservice, med kostnads-, miljö- och servicemedvetenhet som ledord.

I början av september flyttar därför proQure till större lokaler på vår nuvarande adress på Borrgatan 2 i Malmö. Våra nya lokaler är ljusare och bättre anpassade för den verksamhet vi bedriver. Flytten kommer att innebära en bättre arbetsmiljö där lokalerna bjuder in till större möjligheter för kreativitet och innovation.

Vi ser flytten som nödvändig för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för tillväxt och expansion. Med en bättre miljö på hemmaplan kan vi till exempel lättare genomföra den kommande utlandsetableringen.

2011-10-04

Läs även inlägg på ProQure | proQure växer och flyttar till större lokaler

Välj bland våra olika lösningar:
Standard entrémattor
Logomattor