Revolution inom entremattor & mattservice branschen

ProQure | Entremattor & Mattservice. Förändring är på väg. ProQure revolutionerar den traditionella entremattor branschen.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/01/revolution-i-entremattor-mattservice/

Förändring är på väg.

ProQure revolutionerar den traditionella entremattor branschen.

Entremattor & Mattservice branschen är i en spännande tid. När proQure dök upp i branschen under hösten 2009 har verksamheten fått öga från nästan alla i branschen.

Redan under 2009 och 2010 var proQure tydligt med att företags mål att driva utvecklingen i branschen. ”Det som verkligen gläder oss är att vi har inspirerat andra i vår bransch. Otroligt spännande! Vi har sett att andra verksamheter bevakar vårt agerande, får inspiration och strävar efter det vi åstadkommit. Det är bara roligt att vi är källan av den positiva förändringen!” kommenterar Ryan Eriksson, proQures ansvarig för Marknadsföring och Försäljning.

Andra verksamheten i entremattor branschen blivit inspirerade av t ex design av vår hemsida och funktionalitet som vi erbjuder kunder; service utförande och kommunikationssätt; enklare och en mer strömlinjeförmaterad orderhantering; och till sist flexibilitet, öppenhet och samarbetsanda som proQure förmedlar. Revolutionerande? Ja – speciellt för den traditionella entremattor och mattservice branschen.