Samarbete med GFD för förbättrad kommunikation

ProQure | Entremattor & Mattservice. Högre kvalitet på ProQures externa information. Samarbete som bygger på gemensamma värderingar.
Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/05/samarbete-med-gfd-for-forbattrad-kommunikation/

Högre kvalitet på ProQures externa information.

Samarbete som bygger på gemensamma värderingar.

I syfte att förstärka och förbättra kommunikationen mot press och media har proQure under första kvartalet 2011 inlett ett samarbete med webbyrån GFD. Med GFD:s hjälp kan vi skapa ett bättre innehåll med högre kvalitet och därigenom öka kännedomen kring våra produkter och tjänster.

ProQures verksamhet bygger mycket på innovation, hållbar utveckling och socialt ansvarstagande. Vi strävar alltid efter att samarbeta med företag, kunder och andra partners som delar våra värderingar. GFD har visat sig vara en webbyrå med stort fokus på kundnytta, entreprenörskap och lyhördhet – egenskaper som vi på proQure värdesätter högt. Valet att samarbeta med webbyrån föll sig därför naturligt, inte minst eftersom vi fick upp ögonen för företaget genom rekommendationer i sociala medier.