Snabba kundsvar entrémattor leveranser

Mattservice och entrémattor branschen kännetecknas av en traditionell synsätt på hur kundservice skall vara. Med ProQures snabba service ger det oss en bra konkurrensfördel. _________________

Mattservice och entrémattor branschen kännetecknas av en traditionell synsätt på hur kundservice skall vara (Se http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/omskakning-av-en-traditionsbunden-bransch-354939). Innovation är ett främmande ord. Snabba och flexibla service är nästan obefintlig. Men med en mer kräsen kundkrets ställs det nya krav på mattservice. Kritierierna för att en tjänst har hög kvalité bedöms vanligtvis utifrån kostnadseffektivitet samt mervärde. Men i dagens IT-samhälle är snabbhet ännu en viktigt kriterie för att få en konkurrensfördel. Allting skall nästan vara tillgänglig lika snabbt sin när vi söker information på internet. "Jättebra att ni kunde komma med kort varsel.", "Tack för att ni ni återkom så snabbt.", "Vi uppskattar den snabba servicen!". Det värmer när kunderna ger oss dessa feedback. Det är kvittot på ett vinstgivande och framgångsrikt samarbete med ProQures kunder. Se även nyheter på www.proqure.se | http://www.proqure.se/2010/02/snabba-kundsvar-mattservice-och-entremattor-leveranser/. _________________