Utökad produktportfölj - entrémattor och mattlösningar

Förutom standard entrémattor, logomattor och röda VIP-mattor kompletteras erbjudande från ProQure med skrapmattor, arbetsplatsmattor och gångmattor - detta som en del av ProQures strategi.

Entrémattor omfattar vanligtvis torkmattor och skrapmattor. Standard entrémattor, logomattor och röda VIP-mattor tillhör kategorin torkmattor. Sedan finns det även olika typer av skrapmattor. Dessa är tillverkade av olika material som naturgummi eller naturfiber som t ex kommer från kokosfrukter. Nu kompletterar ProQure sin produktportfölj med gångmattor och även arbetsplatsmattor.

”Att vi skall erbjuda en miljövänlig och komplett lösning av mattor och mattservice till våra kunder är en del av vår affärsstrategi. Vi behövde  tid att ta reda på vilka lösningar som kunder önskar sig. Därmed har vi valt viktiga produktlinjer som är smala i sin karaktär. Less is More. Vi vill göra det enkelt för våra kunder att välja vilken lösning som passar bäst enl deras behov.” berättar Ryan Eriksson, Co-founder samt Marknads- och Försäljningschef.

Internt kommuniceras mattservice inte bara som en kompett lösning av mattor eller tvätt- och leveransservice. Det innefattar även utvecklade, och närmare samarbete med leverantörer och kunder genom snabb återkoppling och öppen kommunikation.

ProQure utökade inte bara sin produktportfölj utan har förbättrat synen på mattservice.

Se även nyheter på ProQure | http://www.proqure.se/2010/07/utokade-produktportfolj-entremattor-mattlosningar/.

PROQURE
Carlsgatan 12A
Direkt: +46 40 20 5262

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.