Välmående ProQure.se

ProQure | Entremattor & Mattservice. En god SERP samt page rank bevisar proQure.se:s välmående. Ytterligare tecken på god hälsa är den ständiga ökningen av antal besökare.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/03/valmaende-proqure/

En god SERP samt page rank bevisar proQure.se:s välmående.

Ytterligare tecken på god hälsa är den ständiga ökningen av antal besökare.

För ett år sedan lanserades proQure.se. ProQures ledningen har ett långsiktigt mål att toppa SERPs och att hemsidan alltid är välbesökt. Den positiva överraskningen är att det redan skett 1 år efter lanseringen.

proQure.se har positionerat sig högt i de flesta och de största SMEs (Search Motor Engine). Analyserar man även antal besökare sedan lanseringen har detta fortsatt öka. Jämfört med samma period (Okt – Jan) förra året har antal besökare ökats med 22%. Dessutom är antal nya besök under denna period 69% vilket ger en 34% ökning jämfört med samma period förra året. Detta speglar även ökning av antal företagskunder under det gångna året.

Vägen till en välmående hemsida krävde mycket tålamod samt ett konsekvent och ihärdigt jobb. ProQure tackar alla sina kunder - Det är på grund av deras förtjänst att proQure.se toppar SERPs.

Läs även inlägg på ProQure | http://www.proqure.se/2011/03/valmaende-proqure/