Vinner mark i Göteborg inom entrémattor & mattservice

proQure | Entremattor & Mattservice. Ökade marknadsandelar i Göteborgsområdet. Dubblering av omsättningen.

Läs även inlägg på ProQure | Vinner mark i Göteborg inom entrémattor & mattservice

Ökade marknadsandelar i Göteborgsområdet.

Dubblering av omsättningen för entrémattor.

Även om vi på proQure har vår bas i Malmö fokuserar vi inte bara på Skåne. Vi kan erbjuda uthyrning av mattor med tillhörande service i hela landet. I storstadsområdena Stockholm, Göteborg och Malmö har vi dock en utökad service när det handlar om serviceintervall.

När 2011 nått sitt slut kunde vi se tillbaka att vi lyckats mycket bra i många delar av Sverige. I Göteborg har vi kraftigt ökat våra marknadsandelar. Även resultatet är över förväntan. Prognosen vi gjorde i början av 2011 var att vi skulle dubblera omsättningen från föregående år. Den prognosen passerades sedan början av november månaden. Vi har inte de exakta siffrorna – för dessa får vi vänta till årsbokslutet – men vi kan utan tvekan vara mycket nöjda med året som gått.

Det finns flera anledningar till att vi har överträffat prognosen och ökat våra marknadsandelar. Vi har försökt synas i många olika sammanhang. Vi har köpt in en miljövänlig bil, som exponerar vårt varumärke i vardagen. Dessutom har vi fått gratis draghjälp av kunder som rekommenderar oss i sina affärsnätverk. Ett utökat samarbete med andra företag i branschen har också hjälpt till.

Vi har sett fram emot att avsluta 2011 på ett positivt sätt och lägger nu upp planer för fortsatt kundnöjdhet under 2012.

2012-01-03

OM PROQURE

proQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av allra högsta kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.