CoreFlow® - Soft Stent – första ordern mottagen

ProstaLund har idag erhållit den första ordern av CoreFlow® - Soft Stent.

ProstaLund lanserar CoreFlow® – Soft Stent i Sverige på fredag i nästa vecka. CoreFlow® - Soft Stent är avsedd att användas för att skapa en urinpassage genom prostata när avflödeshinder föreligger och produkten har multipla användningsområden. Idag har bolaget erhållit den första beställningen från kund som önskar utvärdera CoreFlow®.

”Att vi redan innan lanseringsmötet erhåller en första order, även om den är liten, för utvärdering av produkten indikerar att det finns ett intresse för CoreFlow®.”, säger Marketing and Sales Director Göran Dybner i en kommentar.

Göran Dybner, Marketing and Sales Director
Tel.