ProstaLund AB (publ) deltar med investerarpresentation på Småbolagsdagen 3 juni

Måndag den 3 juni deltar ProstaLund AB på Småbolagsdagen som arrangeras av Aktiespararna på Sheraton Stockholm Hotel. Bolaget ger en investerarpresentation och svarar på frågor i en modererad frågestund efter presentationen. Presentationen börjar kl. 11:20 i sal 2.

Presentation och frågestund sänds live via länk på www.aktiespararna.se/tv/live. Det går även att anmäla personligt deltagande på presentationen via länk på www.aktiespararna.se/smabolagsdagen. Efteråt publiceras också video från vår presentation på vår hemsida www.prostalund.se.

ProstaLund AB (publ) är ett svenskt medicintekniskt bolag med huvudkontor i Lund som utvecklar och marknadsför innovativa produkter för behandling av godartad prostataförstoring. Bolaget har patenterat behandlingsmetoden CoreTherm, en individanpassad värmebehandling för BPH (godartad prostataförstoring). ProstaLund är noterat på Spotlight och har cirka 1 500 aktieägare.

Se även - www.prostalund.se.

Taggar: