Prylbanken – gör sin köp & säljmarknadsplats gratis.

Report this content

Prylbanken har sedan 2004 försett marknaden för köp & säljmarknader med ett kraftfullt och innovativt verktyg för radannonser på internet.

Sajten är mycket välbesökt och har tusentals nöjda kunder runt om i Sverige. Nu har ledningen för Prylbanken bestämt att tiden är mogen för att lansera Prylbanken som en ren gratissajt.

- Annonseringen på internet ska vara gratis, lika självklart som att Google är gratis. Prylbanken har avsikten att skapa en bestående trend inom annonseringsmarknaden och väljer därför att utmana konkurrenterna med sin nolltaxa!

Samtidigt som andra aktörer väljer att höja sina annonseringspriser väljer Prylbanken att introducera sin annonseringsportal helt utan avgifter. Vi tycker att det är oseriöst att göra skyhöga vinster på en tjänst där användaren får göra hela jobbet. Kunden lägger upp annonsen, fotograferar varan och svarar på telefon och mail - därför borde kunden belönas – inte skinnas.

Vi kommer under sommaren och framåt att vässa funktionerna i Prylbanken mer och mer och addera unika element som gör Prylbanken till en ledande marknadsplats. Vi har tecknat avtal med nya partnerns inom programmering, design, SEO och infrastruktur vilket kommer att lyfta Prylbanken betydligt framöver på alla områden.

Konkurrenterna borde sänka sina priser istället för att mjölka sina kunder, säger Staffan Bruzelius, vd och grundare till Prylbanken.

För ytterligare information, kontakta Staffan Bruzelius, vd Prylbanken AB

Telefon: 08-84 53 00, E-post: vd@prylbanken.se

www.prylbanken.se

Om Prylbanken – allt mellan himmel och jord

Prylbanken är en gratis köp & säljmarknadsplats och startades år 2004. På prylbanken träffas dagligen både köpare och säljare från hela Sverige. I Prylbanken ingår även specialbankerna Mcbanken.se, Bilbanken.se, Båtbanken.se och Bobanken.se. All annonsering, uppdatering osv är gratis.

Taggar: