Prylbanken.se – uppdaterar sin köp & säljmarknadsplats.

Report this content

​Prylbanken.se har sedan 2004 försett marknaden för köp & säljmarknader med ett kraftfullt och innovativt verktyg för radannonser på internet. Sajten är mycket välbesökt och har tusentals nöjda annonsörer runt om i Sverige. Nu har ledningen för Prylbanken bestämt att tiden är mogen för att lansera flera uppdateringar som gör Prylbanken ännu mer effektivare.

- Nu lägger vi till ännu flera funktioner så att våra annonsörer får det lite lättare – både att annonsera och att sköta sina annonser – via internet – allt för enkelhetens och effektivitetens skull. Man kan nu:

• Lägga in upp till 8 bilder för att beskriva sin vara - upp till 20 Mb stora bilder
  • Alla annonser genomgår nu en personlig granskning av vår kundtjänstpersonal, så att vi kan se över att annonsreglerna följs – allt för att få ett seriöst och bra innehåll.
  • Man kan också nu välja ett eget lösenord – så att man lätt kan hantera sina annonser från vilken dator som helst.
  • En väldigt omfattande säkerhetsuppdatering – för att innehållet alltid ska vara privat och personligt mm.

- Till detta har vi gjort en mängd förenklingar och förbättringar för att annonseringen ska vara enkel att genomföra – och som vanligt helt gratis.

Målsättningen är att Prylbanken.se ska vara en bra marknadsplats. Vi anser att all radannonsering på internet ska vara gratis, säger Staffan Bruzelius, vd och grundare till Prylbanken.se.

För ytterligare information, kontakta Staffan Bruzelius, vd Prylbanken AB
Telefon: 020 – 10 00 77, E-post: vd@prylbanken.se

www.prylbanken.se

Om Prylbanken.se – allt mellan himmel och jord
Prylbanken.se är en gratis köp & säljmarknadsplats och startades år 2004. På Prylbanken.se träffas dagligen både köpare och säljare från hela Sverige. I Prylbanken.se ingår även specialbankerna Mcbanken.se, Bilbanken.se, Båtbanken.se och Bobanken.se. All annonsering, uppdatering osv är alltid gratis.

Taggar: