Erika Gustafsson ny på PS

Erika Gustafsson är senaste tillskottet på PS Communication. Hon arbetar som projektledare och är stationerad i Stockholm.

Välkommen till PS Communication, Erika Gustafsson. Hur är din känsla så här långt?

- Superbra! Det är precis som förväntat ett härligt gäng som jobbar här och håller som bäst på att sätta mig in i den breda kompetens som finns inom XperienceGroups alla bolag. Det är en spännande bransch där det händer saker konstant och PS är definitivt inget undantag.

Berätta om din bakgrund och tidigare erfarenheter inom branschen.

- Jag har tidigare läst en projektledarutbildning inom möten och events och har därefter jobbat på Occasion i fyra år som produktionsledare med alla möjliga olika typer av projekt och kunder. Det är framför allt inom B2B och B2E jag har mest erfarenhet inom. Läser samtidigt en onlineutbildning på Berghs inom strategisk kommunikation.

Vad ska du göra på PS?

På PS tar jag steget in i projektledarrollen och ser fram emot att utvecklas inom flera områden och kompetenser. PS känns som den ultimata byrån att få möjlighet att göra detta på med tanke på den härliga bredd av kunder, erfarenhet och kompetenser som finns.

Och vad hoppas du åstadkomma?

Ser fram emot att ta vara på tidigare erfarenheter, ett nörderi för struktur och lägga till massa nya lärdomar tillsammans med nya och befintliga kunder. Det ska bli väldigt kul!