Report this content

Cool Club X-MAS - Sveriges soul, funk och R&B elit i huvudstadens hetaste julevenemang Den 6-9 december presenterar Public Production AB ett New York inspirerat julevenemang med Sveriges artistelit inom soul, funk och R&B på anrika Draken i Stockholm. Med namn som Eric Gadd, Titiyo, Jennifer Brown, Stephen Simmonds och Blacknuss utlovas en unik julupplevelse med skön stämning och god mat långt ifrån julbordens traditionella värld. Cool Club X-MAS är ett exklusivt julevenemang, under dagarna fyra, där allmänhet och företag tillsammans med sina anställda och kunder kan njuta av förstklassig underhållning och god mat i stämningsfull cool miljö. - Framförallt företag har efterfrågat en ny typ av julunderhållning vilket vi tagit fasta på. Nu har vi satt ihop årets hetaste alternativa julevenemang, säger Björn Sjönell VD Public Production AB. Sveriges soul, funk och R&B elit under samma tak Eric Gadd, Titiyo, Jennifer Brown, Stephen Simmonds och Blacknuss uppträder exklusivt på Draken den 6-9 december och skapar en oslagbar stämning som gjord för mingel och mat. För att bibehålla känslan av en tvättäkta nattklubb säljs även biljetter till den musikälskande allmänheten. Anrik och stämningsfull miljö Den klassiska, gamla biografen Draken vid Fridhemsplan har utgjort ett självklart val. Den luftiga salongen med sin ljusa träkupol och stora scen ger en perfekt inramning av Cool Club X-MAS. Terrassgolvet för bords- och mingelpublik gör även att alla gäster har bra sikt mot scenen i svårslagen, nära samvaro med artisterna.   Mat och priser 300 företagspaket (biljetter) samt 750 mingelbiljetter kommer att finnas per kväll och priset för Club entré är 350 kr. För det priset får gästen lyssna på kvällens artister och bjuds dessutom på en speciell Cool Club Cocktail. Det exklusiva företagspaketet kostar 720 kr x moms vilket inkluderar Club entrè, Cool Club Cocktail, New York Style bordsbuffé, 1 glas vin eller alkoholfritt alternativ, Café Molinari espresso, cappucino eller vanligt kaffe samt Gourmet choklad. Boka biljett Boka biljett på www.ticnet.se eller via telefon 077-170 70 70. Vid frågor eller specialarrangemang kontakta Public Production AB på telefon 08-440 86 56 eller via fax 08-440 86 59. Public Produktion & mer information Public Production AB strävar efter att ge marknaden en ny och annorlunda typ av underhållning för teater, krog, tv och den övriga underhållningssektorn. Med målsättning att ge sin publik högsta underhållningsvärde, riktar Public Produktion sig även mot näringslivet med evenemang som föredrag, bolagsstämmor och föreläsningsaktiviteter. Mer information om Cool Club X-MAS finns på www.coolclub.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/21/20041020BIT22020/wkr0001.pdf