Inbjudan till presentation av Q-lineas delårsrapport för kvartal 1, 2019 den 3 maj 2019

Q-linea AB (publ) (Nasdaq Stockholm: QLINEA), publicerar bolagets delårsrapport för perioden januari – mars 2019, fredagen den 3 maj 2019, klockan 07:30 (CET).

Q-linea bjuder in till en audiocast med telefonkonferens (på engelska) för investerare, analytiker och media den 3 maj, klockan 13:00-14:00 (CET).

Jonas Jarvius, VD och Anders Lundin, CFO kommer att presentera Q-linea och kommentera delårsrapporten för perioden januari – mars 2019 följt av en frågestund.

Sverige: +46 8 505 583 51
UK: +44 333 300 9263
US: +1 833 526 8380

Webcast: https://tv.streamfabriken.com/q-linea-q1-2019

Informationen lämnades för offentliggörande den 26 april, 2019 kl. 10:00 CET.