Inbjudan till presentation av Q-lineas delårsrapport för kvartal 3, 2019 den 7 november 2019

Q-linea AB (publ) (Nasdaq Stockholm: QLINEA), publicerar bolagets delårsrapport för perioden januari – september 2019, torsdagen den 7 november 2019, klockan 07:30 (CET).

Q-linea bjuder in till en audiocast med telefonkonferens (på engelska) för investerare, analytiker och media den 7 november, klockan 13:00 – 14:00 (CET).

Jonas Jarvius, VD och Anders Lundin, CFO kommer att presentera Q-linea och kommentera delårsrapporten för perioden januari – september 2019 följt av en frågestund.

Sverige: +46 8 566 427 05

UK: +44 333 300 9262

US: +1 833 823 0586

Webcast: https://tv.streamfabriken.com/q-linea-q3-2019

Informationen lämnades för offentliggörande den 31 oktober, 2019 kl. 13:00 CET.