QATAR AIRWAYS LANCERER NY DANSK HJEMMESIDE

Ny bookingfunktion og nyt udseende giver øget prisgennemsigtighed

København, 1. juni 2012

I denne uge har Qatar Airways lanceret en ny dansk hjemmeside på www.qatarairways.dk. Ud over et nyt design får den nye hjemmeside også bedre navigationsmuligheder, flere værktøjer og nye tjenester. Hjemmesiden er nemmere at anvende og giver et meget tydeligere overblik.

Den femstjernede bookingfunktion er en af de mest avancerede og effektive, markedet kan tilbyde. Hele bookingen gennemføres på en enkelt side.

Systemet giver også Qatar Airways' kunder meget større prisgennemsigtighed end tidligere. For hvert felt vises en individuel pris, både for enkeltbilletter og returbilletter, og kunderne kan nemt selv vælge præcis de afgange, der passer til de individuelle behov. Priserne er inklusive alle skatter og afgifter og giver på denne måde kunderne det bedst mulige overblik over den samlede billetpris.

På et interaktivt kort over samtlige Qatar Airways' destinationer kan brugerne nemt klikke sig frem til den ønskede destination og der få adgang til de bedste billetpriser samt tilgængelighed til destinationen. Bookingen kan også nås fra andre steder på hjemmesiden.

Det femstjernede flyselskab Qatar Airways er af Skytrax World Airline Award 2011 kåret til verdens bedste flyselskab. Selskabet er desuden af den svenske Grand Travel Awards 2012 kåret til bedste interkontinentale flyselskab.

Qatar Airways når i 2013 op på en flåde bestående af 120 fly og et globalt rutenet bestående af 120 destinationer. Flyselskabet har bestilt mere end 250 fly til en værdi af mere end 50 milliarder US-dollar. Blandt andet ligger der bestillinger på Airbus A350, A320 og A380 super jumbo samt Boeing 787 og Boeing 777. Den nye lufthavn New Doha International Airport forventes at åbne i slutningen af 2012. Find yderligere oplysninger på www.ndiaproject.com.

BILLEDER KAN DOWNLOADES FRA DENNE ADRESSE:

Brugernavn: qrcomms

Adgangskode: O4Au2006

For yderligere oplysninger:
Günter Saurwein, country manager Scandinavia Finland & Baltic States, Qatar Airways, tlf. +46 (0)8 402 00 98

Lotta Berglin, Comma PR, Projektleder Qatar Airways, tlf.: +46 (0)73 408 99 36

Ingemar Åkesson, Comma PR, Senior Advisor Qatar Airways, tlf.: +46 (0)70 898 33 69

Mail:
Internet: