Planerade investerarträffar i maj och juni

QBNK kommer att delta i investerarträffar den 5, 6 & 7 maj samt 8 juni.

Den 5 maj genomför Unga Aktiespararna en aktieträff för sina medlemmar. QBNK har blivit inbjudna att delta tillsammans med bland annat Goldman Sachs. Under evenemanget kommer QBNK att presenteras av VD Carl Petruson. Mer information om tid plats följer inom kort på bolagets hemsida.

QBNK kommer även delta i Aktiespararnas Aktieträff tillsammans med Nordea den 6 maj, se tidigare pressmeddelande.

Den 7 maj genomför Aktiespararna Stora Aktiedagen i Stockholm. QBNK kommer att finnas på plats för att prata med investerare och besvara frågor. VD Carl Petruson kommer även presentera verksamheten och den senaste utvecklingen.

Tid: 7 maj 2015, 9.00 – ca 19.00

Plats: Operaterassen, Karl XII:s torg, Stockholm

Mer information och anmälan, senast 4 maj ››

Den 8 juni anordnar även Aktiespararna i samarbete med Redeye Småbolagsdagen där QBNK kommer att medverka. Mer information om detta evenemang följer inom kort.