Inspirationsdagar för detaljhandeln i Sverige, Danmark och Norge

En av fyra kunder är redo att lämna butiken på grund av dålig information och service. Kundupplevelse har blivit det nya slagfältet i kampen om kundens val. Varje skede av kundens resa räknas - få det rätt och du vinner merförsäljning och lägre driftskostnader.

Vad kan modern teknik innebära för kundupplevelsen i butiken, hur kan det förbättra uppfattningen om er och hur kan det skapa ökad försäljning? Få information och inspiration om hur ni kan förbättra kundupplevelse i butik på inspirationsdagarna.

Våra experter delar med sig av sina kunskaper från kunder såsom ICA, TDC, IKEA, Apoteket, 7-Eleven, Team Sportia, MQ, Marks & Spencer, Debenhams, Boots, m.fl.inom områdena:

• Kundflödeshantering/Kösystem
  • Digital butikskommunikation
  • Bakgrundsmusik

Några av våra talare/deltagare:

• Joakim Hansson, VD ZetaDisplay Sverige AB
  • Stein Rognerud, VD ZetaDisplay Norge AS
  • Patrik Thelin, VD ZetaDisplay Danmark A/S
  • Sven-Olof Husmark, VD Qmatic Nordic
  • Erlend Smörås, Qmatic Nordic
  • Alistair Agnew, CMO Qmatic Group
  • Gustav Nordlindh, VD Royalstreaming AB
  • Jake Benson, Royalstreaming AB

Vi kommer mellan den 9-13 maj att resa runt på fem olika platser i Norge, Sverige och Danmark. Vi bjuder dig på gratis inspiration och om du vill en bit mat och lite mingel. Kunskap får man i möten med människor och vi finns på plats med våra duktigaste medarbetare.

Läs mer på www.inspirerabutik.com

Michael Hallén, CEO Qmatic Group