• Qmatic/

Qmatic bjuder in till global konferens om hur nya strategier och ny teknik förbättrar Customer Experience

Report this content

Qmatics årliga konferens ”Great Experience” hålls i år i Istanbul, Turkiet och partner och kunder väntas strömma in från hela världen.

Bland höjdpunkterna märks huvudtalaren Bob Thompson, vars Think Tank ”CustomerThink Corporation”, inspirerat människor som arbetar med Customer Experience i över 15 år.

Bob Thompson kommer bland annat att avslöja vad som kännetecknar de företag och organisationer som är absolut världsledande inom Customer Experience.

Konferensen öppnas av Qmatics Sven-Olof Husmark, VP Marketing & Product Management:

- Vi kommer att bjuda på otroligt mycket inspiration och kunskap om hur man kan förbättra kundupplevelser i fysisk miljö – bland annat med hjälp av nya digitala strategier och verktyg. Det kommer att bli fullspikat med kunder och partner och många inspirerande ”case studies” från hela världen kommer att demonstreras.

Konferensen äger rum i Istanbul mellan 30 september och 1 oktober 2014.

Anmälan sker via Qmatics hemsida!

Varmt välkomna!

För mer information:

Sven-Olof Husmark, Vice President, Marketing & Product Strategy, Qmatic Group
Marknadsföring, produktstrategi

sven-olof.husmark@qmatic.com

Qmatic är ledande när det gäller att maximera möjligheterna till optimala kundmöten. Qmatics lösningar integrerar onlinekanaler med personliga möten för att skapa en sömlös kundupplevelse. Qmatic hanterar kundresan från den första kontakten och inhämtar data vid varje tillfälle där kunden kommer möter personal eller självbetjäningspunkter, allt för att skapa en överlägsen kundupplevelse och märkeslojalitet. Qmatic är ledande inom finanssektorn, detaljhandeln, hälso- och sjukvård samt offentlig sektor och genom dotterbolag och partnernätverk är man verksamma globalt i över 122 länder med en årlig omsättning på drygt 500 MSEK. Exempel på detaljhandelskunder är Elgiganten, Telenor, Apoteket AB, ICA, Time Warner Cable, Vodafone, Samsung, Carrefour, Marks& Spencer, T-Mobile och Orange. Varje år används ett Qmatic system nästan 2 miljarder gånger någonstans i världen. Läs mer: www.qmatic.com, mobile.qmatic.com