Qmatic växer och anställer ny kontorschef i Stockholm

Världens största leverantör av kundflödeslösningar, Qmatic, har expanderat kraftigt i Sverige de senaste åren med visionen att bli Nordens ledande leverantör och kunskapsförmedlare kring hur företag kan förbättra sin kundservice. Som ett led i detta arbete anställs Måns Johansson som ny affärsutvecklingschef och kontorschef i Stockholm.

Måns kommer huvudsakligen att arbeta tillsammans med våra kunder och partners inom finanssegmentet då han har en lång bakgrund av försäljning av avancerad mjukvara till finansbranchen. Han har även en bred internationell erfarenhet genom tidigare anställningar på IBM. Han kommer närmast från från en tjänst som Sales Manager/Partner på Cinnober Financial Technology.

Det är väldigt roligt att det går så bra för oss i Stockholm och att vi kan fortsätta expansionen i den snabba takt som vi nu gör, kommenterar Sven-Olof Husmark, Nordenchef. Vi har flera spännande projekt på gång och ännu fler som kommer att starta under det kommande året och med Måns på plats skapar vi ytterligare möjligheter till snabb expansion avslutar Sven-Olof.

Michael Hallén, CEO Qmatic Group

46(0)31-756 4616, michael.hallen@qmatic.com