Enkel upphandling av flytt och städtjänster

Report this content

​Nu kan man på ett enkelt sätt få hjälp att hitta rätt lokal flytt och städfirma. Det är hur enkelt som helst och förloppet består av tre steg.

1) Kunden anger vad man vill ha hjälp med.

2) Flyttochstäd.se matchar jobbet mot lämpliga leverantörer som lämnar anbud på jobbet.

3) Kunden väljer själv den leverantör som passar bäst.

Det finns ett väldigt stort utbud idag av flyttfirmor och städfirmor och det är inte helt lätt att välja rätt leverantör då både pris och kvalitet kan variera kraftigt mellan olika företag. Vi tycker inte att du som kund skall behöva jaga flytt och städföretagen så vänder vi på på det och låter de intresserade företagen kontakta kunden istället. Det sparar mycket tid och tjänsten är helt kostnadsfri. Som en extra trygghet för kunden är samtliga anslutna företag kontrollerade och kvalitetssäkrade.

I och med RUT-avdraget har behovet av exempelvis städtjänster ökat lavinartat och en plattform för tjänsteköpare och tjänsteföretag inom detta området ligger helt rätt i tiden och internet som format är mycket uppskattat av våra kunder.

De vanligaste uppdragen vi förmedlar till flytt och städfirmorna är: flyttstädning, hemstädning och flytthjälp

Flyttochstäd.se drivs av Quality Unlimited AB i samarbete med SeviceFinder.se.

Patrik Larsson
Marknadsansvarig
E-post pl@qu.com
Mobil: 070-5520313

Quality Unlimited AB är ett företag som jobbar med att utveckla och driva nyskapande internettjänster med fokus på användarvänlighet för besökaren.

Taggar: