Hjälp att välja passande husmodell

Report this content

Hus.se har tagit fram ytterligare en tjänst för alla som skall bygga hus. Med tjänsten kan man enkelt söka fram husmodeller som passar ens behov, man anger olika information som hustyp, takutformning, storlek osv och med ett klick filtreras sedan lämpliga husmodeller fram. Samtliga husmodeller från alla större husleverantörer finns med i databasen.

Hus.se lanserar nu ytterligare en tjänst vars syfte är att hjälpa personer att hitta rätt husmodell.

Det finns oerhört många olika husmodeller från olika hustillverkare och att försöka få en överblick över vilka husmodeller som passar just ens egna behov och krav är ett arbete som tar väldigt mycket tid i anspråk. Med tjänsten slipper man leta, på kanske så många som upp till 50 olika hustillverkares webbsidor, och dessutom manuellt plocka fram de husmodeller som passar. Istället anger man fundamental information om ens egna behov som vilket typ av hus man vill bygga, storlek på huset, antal rum, vilken fasad man vill ha osv. Efter man angett sina villkor filtreras lämpliga husmodeller fram och man kan sedan enkelt klicka sig vidare för att läsa mer om husmodellerna som tjänsten filtrerat fram.

Tjänsten hittar du här:  Sök husmodeller

Vi är jättenöjda med den här tjänsten och vi är övertygade om att personer som skall bygga hus kommer att få stor nytta av den. Vår ambition är att bli det naturliga valet på nätet för alla som söker information inför sin kommande husbyggnation. Med den nya husmodell-tjänsten tillsammans med våra övriga tjänster har Hus.se skapat bra förutsättningar att uppnå det, säger marknadsansvarig Patrik Larsson.

Hus.se har som målsättning att hjälpa personer som skall bygga hus med hjälp av olika tjänster. Sedan innan finns bland annat möjlighet att jämföra olika hustillverkare , det finns en omfattande artikeldatabas som handlar om att bygga hus samt man kan också få hjälp att hitta den hustillverkaren som passar bäst genom att svara på ett antal frågor.

Gå till tjänsten husmodeller på www.Hus.se

Patrik Larsson
0705-520313
pl@qu.com

Quality Unlimited AB är ett företag som jobbar med internettjänster. Vi skapar nytänkande internetplatser med fokus på användarvänlighet för besökaren.

Taggar: